fredag 4 april 2008

Vägdag i dag

Vägningsdag i dag.

Vikt: 103,5 kg (-10 kg, samma som förra veckan)
Mått: - 29 cm (- 2 cm sedan förra veckan)

Motionerandet har gått sådär. Jag har tagit mig ut varje dag men det har inte blivit några längre sträckor. Känner mig inte helt frisk än och så har inte tiden räckt till. Fast meningen var ju att jag skulle ta mig tid. Inte blev det yoga idag heller eftersom sonen är sjuk och ville att jag skulle stanna hemma med honom. Men jag ger inte upp för det. Ska ta några promenader under helgen och sikta på yoga nästa vecka.

Har ätit lite tokigt i några dagar. Inte innehållsmässigt utan mera mängd- och tidpunktsmässigt. Känner direkt att det inte är helt bra.

Det är vårigt och fint ute och jag skulle vilja gå ut. Disken tornar upp sig och mitt huvud känns tungt och jag har tenta på måndag och väntar på besked om jobbgrejer. Men tänk så skönt att ha en hängmatta att lägga sig i och så ligga där och gunga och filosofera i vårsolen.

Inga kommentarer: