onsdag 9 april 2008

Sammanfattning

En liten sammanfattning om hur mina planer har gått.

Jag var ute och rörde på mig en hel del under helgen. Såna där lagoma promenader som är trevliga och så mycket frisk luft. Barnen och jag gick till bäcken och lekte, kul! I måndags så blev det inte så mycket datorsittande fast där blev min rörelse utflykter på stan. I går så rörde jag mig inte mycket och jag tror inte det blir så mycket i dag heller. Det snöar. Det borde väl inte spela någon roll men det är inte så lockande. Kanske tar en promenad i kväll.

Jag har ätit makrill och ägg till frukost i flera dagar och så tar jag magnesium (när jag kommer ihåg). Min jobbiga förkylning har tagit tid att försvinna. Känner fortfarande av lite snuva och hosta. Hoppas på att vitaminerna i äggen och makrillen och magnesiumet ska hjälpa till. Dottern vaknade i natt och kräktes. Jag hoppas att jag inte blir smittad.

Min våg har spökat lite några gånger. Plötsligt stod den på 101 kg fast den stod på 103,5 kg dagen innan. Men när jag ställde mig på vågen igen så visade den 103,5. En annan dag så hoppade den också några kilo ner och sen upp. Kanske behöver jag en ny våg. Fast tänk om den nya vågen visar att jag väger något kilo mer då är det ju inget roligt.

På fredag ska jag skriva upp vikt och mått igen. Får se hur det har gått. Verkar som det står still igen. Jag vill så gärna gå ner lite varje vecka.

Inga kommentarer: