lördag 7 mars 2009

Vidare

Den gamla vågen står på 93,5 kg och den nya visar att jag gått ner runt 1 kg sedan i måndags.

Igår så blev det ingen äggmjölk på hela dagen eftersom jag åkte iväg på frukostmöte tidigt och sedan for runt på jobb och ärenden. Men mängder och siffror stämde ändå bra när jag räknade ihop i MinMat.

Fast min nya våg visade två hg upp i morse. Antingen så är det bara så som kroppen fungerar eller så beror det på maten(att det är något med äggmjölken som gör att jag går ner)eller kanske stress i kombination med för lite sömn under veckan. Två hg känns inte som något problem i alla fall. Jag har sovit ut och tar det lugnt nu under helgen och jag fortsätter med äggmjölk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, grattis ! =D
En jättebra blogg du har !
Lust att prenumerera på min om jag prenumererar på din ? =D

MvH Eriiza

Anna-Cathrina sa...

Hej Eriiza och tack! Det gör jag gärna.