tisdag 27 januari 2009

Tillbaks igen


Nu har jag varit slarvig med att skriva igen. meningen med den här bloggen var ju från början att jag skulle skriva för att hålla koll på läget. Så att jag inte kunde gömma mig och "glömma" mig. Men nu flyter det på så bra, det har sannerligen blivit vardag för mig med LCHF , så jag glömmer bort att skriva här.

Julen bestod av en hel del nötter, mörk choklad och grädde vilket ledde till uppgång på viktfronten. Mycket irriterande men väntat förstås.

Vid nyår så tog jag nya tag och kör nu UFO (Under Fem Om dagen). Kolhydrater alltså. Och gram. Riktigt strik LCHF med andra ord. Och det funkar.

Den lilla viktkurvan här ovanför visar hur det har gått. 3 kg ner sedan 1 januari. Så nu är jag nere på samma lägstavikt jag hade innan jul, alltså 94,5 kg.

Känns bra.

Inga kommentarer: