lördag 19 april 2008

Glad och nervös

Dålig på rapportering nu igen.

Men glädjande i dag är att vågen visar 103 kg vilket är -0,5 kg sen sist. Sammanlagt -10,5 sen starten. Och måttbandet hoppade plötsligt ner till -32 cm. Jag blir så glad när det går åt rätt håll.

Har också varit ute mer även om det skulle kunna vara ännu mer.

I dag ska jag åka till Åbo på kurs en vecka. Jag är lite orolig för hur det ska bli med maten men jag tror nog att det ska funka för det mesta. Och blir en måltid lite tokig så är det nog inte så farligt ändå. Finns ju ingen anledning att äta t ex pasta eller bröd utan då får jag väl äta lite mindre och sen äta något bättre på hotellrummet eller någon annanstans.

Nu måste jag packa. Spännande det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.