onsdag 14 november 2007

Resultat vecka 5

Resultat:
Vikt: 110 kg, ner 0,5 kg (sammanlagt - 3,5 kg)
Mått: minus 3,5 cm i midjan (sammanlagt 11,5 cm)
Tankar: känner att något har hänt, magen känns lite mindre. Skulle vilja gå ner mer men det känns inte riktigt lika viktigt längre. Huvudsaken är att det händer något, att jag mår bra och att det funkar bra att äta så här i längden.

Har haft lite sug och hungerskänslor under veckan. Tror det beror på att jag varit ute och ätit några gånger och att jag inte haft full koll på vad jag stoppat i mig. Jag har frågat och sagt att jag inte kan äta kolhydrater men jag litar inte helt på att jag verkligen inte fick i mig några. Tur att jag inte är allergisk. Måste vara ett helvete att äta ute om man är det. Att äta ute innebär också att jag har ätit för lite och att måltiderna blir lite röriga. När jag inte har haft möjlighet att äta hemma och äta regelbundet så har det blivit att jag köpt ost eller liknande som jag petat i mig för att stå mig ett tag. Det här är ju något jag måste klura ut hur jag ska göra. Jag har ju ett sånt jobb så jag måste åka iväg emellanåt och jobba på konstiga tider ibland.

Inga kommentarer: