onsdag 31 oktober 2007

Resultat vecka 3

Vecka tre är den vecka då det sätter igång på allvar, det är också den vecka då folk lätt faller i från. Jag kan förstå det. Men jag tänker inte vara en av dem. Trots att det inte syns nåt resultat på vågen den här veckan.

Vikt: 111 kg, ingen förändring sedan förra veckan
Mått: minus 2 cm i midjan, sammanlagt 5,5 cm mindre midjemått

Jag har ju minskat i midjemåttet men inte i kg. Det känns tråkigt att jag inte har gått ner i vikt. Det kan förstås bero på många olika saker. Jag har varit ute och flängt en del och inte alltid kunnat äta som jag borde. Men jag har inte ätit kolhydrater, annat än lite grönsaker. Kanske har jag ätit för lite fett. Jag vet inte. Jag ska försöka äta mer strikt bara protein och fett den här veckan. Äta bara när jag är hungrig och försöka hålla koll på proportionerna.

Jag tänker inte ge upp.

Inga kommentarer: